Aiemmat tapahtumat

3. Delcioats-valmennuspäivä 15.5.2019
Paikka: Elintarviketeollisuusliitto ry, Pasilankatu 2, 00240 Helsinki

Kolmannen Delicioats-valmennuspäivän aikana syvennyttiin sisällöntuotantoon. Kävimme läpi, millaisia sisältöjä sosiaalisen median kanaviin voi tehdä ja miten. Vieraanamme oli suomalainen suklaayrittäjä, jonka sisällöntuotannosta suurin osa on ulkopuolisen sisällöntuottajan käsissä. Kuulimme, miten sopiva sisällöntuottaja on löytynyt ja miten yhteistyö sujuu. Kuulimme myös sisällöntuottajan näkökulman sisältöjen tekemiseen.

Valmennuspäivän aineisto on lähetetty sähköpostitse osallistujille. Ellet ole saanut aineistoa, ota yhteyttä info@delicioats.fi

Ohjelma

  • Tavoitteiden mittaaminen somessa
  • Oman brändin ydinviesti somessa
  • Sisältötyypit
  • Sisältökonseptit
  • Sisältötyypit kanavittain
  • Vuosikello sisällöntuotannon tukena
  • Somesisällöntuottajien rekrytoiminen
  • Case Taiga Chocolate ja sisällöntuottaja Otto Lilja

2. Delicioats-valmennuspäivä 13.3.2019 klo 10–15
Paikka: Elintarviketeollisuusliitto ry, Pasilankatu 2, 00240 Helsinki

Toisen valmennuspäivän aikana siirrymme yhä syvemmälle sosiaalisen median maailmaan. Päivä on omistettu strategiselle ajattelulle. Kuulemme, mistä elementeistä sosiaalisen median strategia koostuu. Työstämme yhdessä jokaista elementtiä ja yrityksenne oma sosiaalisen median strategianne alkaa muodostua samalla kuin huomaamatta! Kuulemme inspiroivan casen siitä, miten vahva brändi taipuu sosiaaliseen mediaan ja millainen sosiaalisen median strategia on laadittu tukemaan erään elintarvikkeen maailmanvalloitusta.

Valmennuspäivän aineisto on lähetetty sähköpostitse osallistujille. Ellet ole saanut aineistoa, ota yhteyttä info@delicioats.fi

Ohjelma

  • Mikä somestrategia on, miksi sitä se tehdään ja mitä se sisältää
  • Yrityscase
  • Brändi – keitä me me olemme
  • Tavoitteet – mitä me haluamme saada aikaan
  • Kohderyhmät – keitä me tavoittelemme
  • Resurssit & aikataulu – mikä rajaa somestrategiaamme
  • Kanavat – millaisia mahdollisuuksia meillä on somessa
  • Yrityskohtaiset kanavavalinnat ja somestrategian yhteenveto

1. Delicioats-valmennuspäivä 15.1.2019 klo 10–15
Paikka: Elintarviketeollisuusliitto ry, Pasilankatu 2, 00240 Helsinki

Päivän aikana otetaan niskalenkki asiakasymmärryksestä ja somesta osana markkinointistrategiaa. Aamupäivä käytetään kutkuttavien, Saksasta ja Etelä-Afrikasta saatujen tutkimustulosten esittelemiseen. Samalla syvennetään omaa tietoa somemarkkinoinnin mahdollisuuksista. Loppupäivän aikana käydään läpi Innolinkin työkalun avulla, miten jokainen yritys voi etsiä oman kohderyhmänsä kohdemaista ja tutustutaan ostajapersoonan luomiseen. Valmennuspäivässä saatuja oppeja voi hyödyntää mihin tahansa kohdemarkkinaan.

Valmennuspäivän aineisto on lähetetty sähköpostitse osallistujille. Ellet ole saanut aineistoa, ota yhteyttä info@delicioats.fi

Ohjelma

  • Sosiaalinen media markkinointistrategiassa, somemarkkinoinnin
    merkitys ja hyödyt, somemarkkinointimallin esittely, miksi
    asiakasymmärryksen kerääminen on tärkeää
  • Tutkimustulokset Etelä-Afrikka ja Saksa
  • Qualtrics-dashboardin esittely
  • Valitun kohderyhmän määrittely. Kuinka tulkitaan ja hyödynnetään
    dataa, joita tutkimuksesta saadaan?
  • Ostajapersoona työkaluna ja oman kohderyhmän valinta
  • Neuvoja kuluttajatutkimusten hankintaan

Uutisoimme 15.1. valmennuspäivästä:
Uutiskirje 03_2019

Delicioats Starttipäivä 5.9.2018 klo 12–16
Paikka: Elintarviketeollisuusliitto ry, Pasilankatu 2, Huolintatalo, 00240 Helsinki

Delicioats 2018–2019 -projektin maksuton Starttipäivä järjestetään Helsingin Pasilassa keskiviikkona 5.9.2018 klo 12 alkaen. Starttipäivän osallistujat pääsevät vaikuttamaan, mihin kohdemaihin ja kohderyhmiin some-sisältömarkkinoinnin pilotti toteutetaan. Voit myös ottaa kantaa syksyn aikana tehtävän kuluttajatutkimuksen sisältöön.

Katso Starttipäivän videotallenne täältä.

Ohjelma

klo 12.00 Kauratuotteet somen avulla maailmalle
klo 12.15 Miksi ja miten sisältömarkkinointia
klo 13.00 Delicioats-projektin esittely
klo 13.30 Keskustelu – kohdemaiden ja kohderyhmien valinta

klo 14.00 Kahvitauko

klo 14.30 Kuluttajatiedon hankinta, Innolink Research
klo 15.15 Keskustelu kuluttajatutkimusten toteutustavasta
klo 15.45 Eteneminen
klo 16.00 Starttipäivä päättyy

YHTEYSTIEDOT

Rahoittaja ja toteuttaja

Projektin päärahoittaja on maa- ja metsätalousministeriö. Projektin toteuttaja on Fennopromo Oy.

Asiantuntijakumppaneina ovat Kubo Oy sekä Innolink Research Oy.

Mistä lisätietoa?

www.delicioats.fi

Facebook
Instagram

info@delicioats.fi
+358 40 833 7727