Etelä-Korea vai Etelä-Afrikka?

Mikä on Delicioats-projektin toinen kohdemaa Saksan lisäksi? Kerro mielipiteesi!

Delicioats-projektin osana toteutettavan kuluttajatutkimuksen ja somevalmennuksen kohdemaaksi valittiin 5.9. järjestetyssä Starttipäivässä Saksa. Toisen kohdemaan osalta kiinnostus jakautui useiden maiden kesken, joista Etelä-Korea sai eniten puoltoääniä.
Etelä-Koreassa on monia kauratuoteviennille suotuisia tekijöitä. Koreassa on kuitenkin myllytuotteille jopa 190 % tulli, jonka arvioidaan laskevan nollaan tulevan viiden vuoden aikana. Muiden kaurajalosteiden tulli on matalampi.

Myllytuotteiden korkean tullin vuoksi toteutamme toisen kohdemaan äänestyksen vielä uudelleen. Toiseksi ehdokkaaksi Etelä-Korean rinnalle nostamme Etelä-Afrikan, johon suuntautuu nyt monia kauratuotteiden viennin edistämisen toimia. Lisätietoja Etelä-Koreasta ja Etelä-Afrikasta kohdemaina löydät oheisista kohdemaaesittelyistä (lataa pdf).

Osallistu äänestykseen ja kerro, kumpaa maata toivot toiseksi kohdemaaksi Delicioats-projektiin. Palveleeko yritystänne paremmin Etelä-Koreaan vai Etelä-Afrikkaan suuntautuva somemarkkinoinnin valmennus?  Vastaa kyselyyn to 27.9. mennessä täällä.

YHTEYSTIEDOT

Rahoittaja ja toteuttaja

Projektin päärahoittaja on maa- ja metsätalousministeriö. Projektin päävastuullinen toteuttaja on Fennopromo Oy.

Asiantuntijakumppaneina ovat Kubo Oy sekä Innolink Research Oy.

Mistä lisätietoa?

www.delicioats.fi

Facebook
Instagram

info@fennopromo.fi
+358 40 833 7727